Verkkosivujen jatkokehitys

Parannellaan sivuja jatkuvasti

Verkkosivujen jatkokehitys palveluna

= ylläpito, huolenpito ja kuukausittainen parantelu

Verkkosivujen jatkokehitys sisältää niiden ylläpidon, huolenpidon sekä parantelun.

Ylläpito on sama asia kuin Hosting tai Webhotelli. Palvelintila, jolla verkkosivut sijaitsevat. Palvelinten ohjelmisto- ja tietoturvapäivitykset sisältyvät ylläpitopalveluun.

Huolenpito tarkoittaa verkkosivujen lähdekoodiin (esim WordPress) sekä käytettävien lisäosien versio- ja tietoturvapäivityksiä.

Parantelu eli jatkokehitys tarkoittaa sivujen sisältöjen korjailua, latautumisnopeuden parantamista, Google optimointia ja kuvien vaihtamista. Yleisesti ottaen kaikkea, joka parantaa verkkosivujen käytettävyyttä.

Verkkosivut eivät koskaan ole valmiit vaan niitä kannattaa ylläpitää, huoltaa ja parannella jatkuvasti. Meiltä saat tämän kaiken palveluna!

Ei enää stressiä verkkosivuista!

Verkkosivujen jatkokehitys Oddy Techin tekemänä

Ei enää turhaa stressiä nettisivuista, niiden ylläpidosta, huolenpidosta, jatkokehityksestä tai verkko-osoitteesta. Hoidamme kaiken tämän palveluna.

Nettisivujen päivittäminen, korjailu ja kehitys tuntuvat olevan lähes kaikissa yrityksissä haaste. Kenen vastuulla työt ovat, kuka osaa käyttää sivuja, millä ajalla asiat tehdään ja mistä löytyy tunnukset?

Juuri näihin tarpeisiin olemme tehneet uuden palvelumme – Verkkosivujen jatkokehitys palveluna.

Otamme kaiken verkkosivuihinne liittyvän työn hoitaaksemme!

Palvelin
Nopea ja oikein kokoinen palvelintila
Palvelimen ylläpito
Palvelinohjelmiston tietoturva- ja versiopäivitykset
Verkkosivujen huolenpito
Julkaisujärjestelmän tietoturva- ja versiopäivitykset
Lisäosat
Lisäosien tietoturva- ja versiopäivitykset
Google optimointi
Sivuston Google optimointi
Paras asiakaskokemus
Haluamme pitää teidät tyytyväisinä
Muutokset
Asiakkaan toivomien muutosten toteutus
Tiivis yhteydenpito
Kuukausittaiset palaverit asiakkaan kanssa

Palvelutasot

Turvallinen

Perusasiat kunnossa
346 / kk
  • Skaalautuva palvelintila
  • Palvelimen ohjelmistopäivitykset
  • WordPress versio- ja tietoturvapäivitykset
  • Kevyet muutostyöt
  • Jatkokehitetään 3,5h / kk

Kattava

Google löydettävyys keskiössä
693 / kk
  • Skaalautuva palvelintila
  • Palvelimen ohjelmistopäivitykset
  • WordPress versio- ja tietoturvapäivitykset
  • SEO optimointi
  • Jatkokehitetään 7,0h / kk
Suosituin

Huoleton

Tulokset ohjaavat tekemistä
1039 / kk
  • Skaalautuva palvelintila
  • Palvelimen ohjelmistopäivitykset
  • WordPress versio- ja tietoturvapäivitykset
  • Laajat muutokset ja konversio-optimointi
  • Jatkokehitetään 10,5h / kk

Käyttötapaukset

Loppuasiakkaat eivät arvosta staattisia, vanhahtavia tai väärää tietoa sisältäviä sivuja. Google antaa sivuille parempaa näkyvyyttä, mikäli niitä parannellaan jatkuvasti.

Verkkosivuilla on usein ”turhaa ja käyttämätöntä” koodia, joka hidastaa niiden toimintaa. Asiakkailla on pieniä ja suuria toiveita, mitä sivuilta voisi korjata. Viimeistään teknisellä puolella on asioita, joita voi jatkuvasti korjailla ja parannella.

Verkkosivuja käytetään nykyään erilaisilla päätelaitteilla eli tietokoneella, tabletilla ja puhelimella. Päätelaitteissa on eri kokoiset näytöt ja mikäli verkkosivut eivät automaattisesti mukaudu oikeaan näytön kokoon on niiden käyttäminen hankalaa.

Tyypillisimmät verkkosivuja hidastavat asiat ovat: ylimääräinen koodi (vanha toiminnallisuus, jota ei enää käytetä), väärin pakatut kuva- ja videotiedostot tai ”laiska” palvelin.

Palvelin on siis paikka, josta sivusto latautuu käyttäjän selaimelle. Mikäli käytössä on hidas (yleensä se halpa) palvelinratkaisu sivut latautuvat hitaasti.

Miten hyvin verkkosivut sijoittuvat Google orgaanisessa haussa (ei maksutuissa tuloksissa).

Verkkosivujen tulosta voi parantaa seuraavilla asioilla: latautumisnopeus, toimivuus eri päätelaitteilla, sisällön laajuus ja laatu, ei teknisiä virheitä sivuilla ja miten hyvin sivujen sisältö vastaa ihmisten Googlesta tekemiin hakuihin.

Yrityksen entuudestaan tunteva ihminen etsii verkkosivuja yrityksen nimellä.

Uudet asiakkaat, joilla on tarve, eivät osaa hakea yrityksen nimellä vaan hakevat tietoa jonkun ratkaisun, palvelun tai ongelman nimellä. Siksi sivujen tulee löytyä myös näillä tiedoilla.

Useat tutkimukset sekä käytäntö on osoittanut, että mikäli verkkosivut latautuvat yli 3 sekuntia, käyttäjä ei jaksa odottaa vaan siirtyy toiseen palveluun.

Loppuasiakkaan tulisi löytää etsimänsä tieto yhdellä tai kahdella klikkausella sivuilta.

Käyttäjäpolkua kannattaa suunnitella ja lyhetään mikäli se on merkittävästi pidempi.

Ota yhteyttä