Verkkosivujen jatkokehitys
Verkkosivuja parannellaan jatkuvasti
Verkkosivujen jatkokehitys palveluna
= ylläpito, huolenpito ja kuukausittainen parantelu

Verkkosivujen jatkokehitys sisältää niiden ylläpidon, huolenpidon sekä parantelun.
Ylläpito on vastaava asia kuin Hosting tai Webhotelli. Palvelintila, missä verkkosivut sijaitsevat. Palvelimen ohjelmisto- ja tietoturvapäivitykset sisältyvät ylläpitopalveluun.
Huolenpito tarkoittaa verkkosivujen lähdekoodiin (WordPress) sekä käytettävien lisäosien (plugin) versio- ja tietoturvapäivityksiä.
Parantelu tarkoittaa esimerkiksi sivujen sisältöjen korjailua, latautumisnopeuden parantamista, Google optimointia ja kuvien vaihtamista. Yleisesti ottaen kaikkea, joka parantaa verkkosivujen käytettävyyttä.
Verkkosivut eivät koskaan ole valmiit vaan niitä kannattaa ylläpitää, huoltaa ja parannella jatkuvasti. Meiltä saat tämän kaiken palveluna!
Ei enää stressiä verkkosivuista!
Verkkosivujen jatkokehitys Oddy Techin tekemänä
Ei enää turhaa stressiä nettisivuista, niiden ylläpidosta, huolenpidosta, jatkokehityksestä eikä verkko-osoitteesta. Hoidamme kaiken tämän puolestanne!
Nettisivujen päivittäminen, korjailu ja kehitys tuntuvat olevan lähes kaikissa yrityksissä haaste. Kenen vastuulla työt ovat, kuka osaa käyttää sivuja, millä ajalla asiat tehdään ja mistä löytyy tunnukset?
Juuri näihin tarpeisiin on ratkaisu – Verkkosivujen jatkokehitys palveluna.
Otamme kaiken verkkosivuihinne liittyvän hoitaaksemme!
Verkkosivujen jatkokehitys - Palvelutasot
Kaikki verkkosivujen jatkokehitys – palvelutasot, sisältävät asiakkaan verkkosivujen vaatimuksiin skaalautuvan palvelintilan, palvelinohjelmistojen päivitykset, WordPress versio- ja tietoturvapäivitykset sekä sivuston lisäosien (plugin) versio- ja tietoturvapäivitykset. Asiakas saa oman nimetyn yhteyshenkilön sekä suorat yhteystiedot, jotta kaikki verkkosivuihin liittyvä voidaan hoitaa helposti ja vaivattomasti.
Turvallinen
Perusasiat kunnossa- Sisältöjen päivittäminen
- Sisältöjen parantelu
- Kevyet muutostyöt
Kattava
Google löydettävyys keskiössä- Sisältöjen päivittäminen
- Sisältöjen muutostyöt
- Jatkuva SEO optimointi
Huoleton
Tulokset ohjaavat tekemistä- Sisältöjen muutostyöt
- AB testaus
- Jatkuva SEO optimointi
- Konversio-optimointi
Verkkosivujen jatkokehitys - Palvelutasot
Kaikki verkkosivujen jatkokehitys – palvelutasot, sisältävät asiakkaan verkkosivujen vaatimuksiin skaalautuvan palvelintilan, palvelinohjelmistojen päivitykset, WordPress versio- ja tietoturvapäivitykset sekä sivuston lisäosien (plugin) versio- ja tietoturvapäivitykset. Asiakas saa oman nimetyn yhteyshenkilön sekä suorat yhteystiedot, jotta kaikki verkkosivuihin liittyvä voidaan hoitaa helposti ja vaivattomasti.
Turvallinen
Perusasiat kunnossa- Sisältöjen päivittäminen
- Sisältöjen parantelu
- Kevyet muutostyöt
Kattava
Google löydettävyys keskiössä- Sisältöjen päivittäminen
- Sisältöjen muutostyöt
- Jatkuva SEO optimointi
Huoleton
Tulokset ohjaavat tekemistä- Sisältöjen muutostyöt
- AB testaus
- Jatkuva SEO optimointi
- Konversio-optimointi
Verkkosivujen jatkokehitys - Käyttötapaukset
Loppuasiakkaat eivät arvosta staattisia, vanhahtavia tai väärää tietoa sisältäviä sivuja. Google antaa sivuille parempaa näkyvyyttä, mikäli niitä parannellaan jatkuvasti.
Verkkosivuilla on usein ”turhaa ja käyttämätöntä” koodia, joka hidastaa niiden toimintaa. Asiakkailla on pieniä ja suuria toiveita, mitä sivuilta voisi korjata. Viimeistään teknisellä puolella on asioita, joita voi jatkuvasti korjailla ja parannella.
Verkkosivuja käytetään nykyään erilaisilla päätelaitteilla eli tietokoneella, tabletilla ja puhelimella. Päätelaitteissa on eri kokoiset näytöt ja mikäli verkkosivut eivät automaattisesti mukaudu oikeaan näytön kokoon on niiden käyttäminen hankalaa.
Tyypillisimmät verkkosivuja hidastavat asiat ovat: ylimääräinen koodi (vanha toiminnallisuus, jota ei enää käytetä), väärin pakatut kuva- ja videotiedostot tai ”laiska” palvelin.
Palvelin on siis paikka, josta sivusto latautuu käyttäjän selaimelle. Mikäli käytössä on hidas (yleensä se halpa) palvelinratkaisu sivut latautuvat hitaasti.
Miten hyvin verkkosivut sijoittuvat Google orgaanisessa haussa (ei maksetuissa “sponsored” tuloksissa).
Verkkosivujen Google tulosta voi parantaa seuraavilla asioilla: latautumisnopeus, toimivuus kaikilla päätelaitteilla, sisällön laajuus ja laatu, ei teknisiä virheitä sivuilla ja miten hyvin sivujen sisältö vastaa ihmisten Googlesta tekemiin hakuihin.
Yrityksen entuudestaan tunteva ihminen etsii verkkosivuja yrityksen nimellä.
Uudet asiakkaat, joilla on tarve, eivät osaa hakea yrityksen nimellä vaan hakevat tietoa jonkun ratkaisun, palvelun tai ongelman nimellä. Siksi sivujen tulee löytyä myös näillä tiedoilla.
Useat tutkimukset sekä käytäntö osoittavat, että yli 3 sekuntin latautuminen ajaa käyttäjät toisen palvelun pariin.
Loppuasiakkaan tulisi löytää etsimänsä tieto yhdellä tai kahdella klikkausella sivuilta.
Käyttäjäpolkua kannattaa suunnitella ja lyhetään mikäli se on merkittävästi pidempi.