CASE:

The Helsinger

Mitä toivottiin

Helsingin ydinkeskustaan avattiin uudenlainen kohtaamispaikka. The Helsinger tarjosi erittäin korkealaatuiset puitteet tapaamisille sekä huippuluokan tarjoilut.

Verkkopalvelusta haluttiin tehdä visuaalisesti näyttävä ja käytettävyydeltään helppo. Ei vaikeaa kirjautumista eikä luottokorttien syöttöä.

Verkkopalvelun ilme suunniteltiin vastaamaan konseptin visuualista ilmettä. Käyttöliittymä toimi niin tietokoneella kuin mobiilissakin. Varattavien tilojen saatavuus sekä valittavat tarjoilut haetiin rajapinnan kautta Asion taustajärjestelmästä.

Valmis toteutus

Neuvottelutilat ja tarjoilut helposti ja tyylikkäästi netistä – The Helsinger!

Kanresta halusi tehdä uudesta kohtaamisia tarjoavasta konseptistaan helpon ja näyttävän myös verkossa.

Verkkopalvelusta pystyi varaamaan itselleen ja seurueelleen sopivat neuvottelutilat ja tarjoilut muutamalla klikkauksella.

Palvelukokonaisuus jouduttiin valitettavasti sulkemaan koronan seurauksena.

Asiakkuudessa mukana

Teemu

Web developer

Christa

Projektijohtaja

Aiheeseen liittyvää

Asetimme itsellemme selkeän tavoitteen vuodelle 2023. Haluamme tarjota nettisivujen uusijalle parhaan asiakaskokemuksen.
Muutama viikko vuotta 2022 jäljellä, joten vilkaisu taustapeiliin, mitä tehtiin tai opittiin ja sitten katse kohti uutta!

Oddyn muut toteutukset

Verkkosivujen uusi tekninen alusta

Verkkosivut, laajat tietosivut sekä päivärahalaskuri

Verkkosivut ja myyntiportaali

Verkkokauppa ja itsepalvelu kehonkoostumusmittaus

Verkkosivut ja verkkokauppa

Verkkosivut ja varauspalvelu

Verkkosivut ja varauspalvelu

Konsernin verkkosivut ja sijoittajaviestintä

Verkkosivut ja sijoittajaviestintä

Verkkosivut ja yhteismetsäportaali

Verkkosivuja tai verkkokauppaa vailla?

Oddy Tech App

Latausohje
×

Pyydä ehdotus

Ota yhteyttä