CASE:

The Helsinger

Mitä toivottiin

Helsingin ydinkeskustaan avattiin uudenlaista kohtaamispaikkaa. The Helsinger tarjoaa erittäin korkealaatuiset puitteet ja huippuluokan tarjoilut.

Verkkopalvelusta haluttiin tehdä visuaalisesti näyttävä ja käytettävyydeltään helppo. Ei vaikeaa kirjautumista ja luottokorttien syöttöä.

Verkkopalvelun ilme suunniteltiin vastaamaan konseptin visuualista ilmettä. Käyttöliittymä toimii niin tietokoneella kuin mobiilissakin. Varattavien tielojen saatavuus sekä valittavat tarjoilut haetaan rajapinnan kautta Asion taustajärjestelmästä.

Valmis toteutus

Neuvottelutilat ja tarjoilut helposti ja tyylikkäästi netistä – The Helsinger!

Kanresta halusi tehdä uudesta kohtaamisia tarjoavasta konseptistaan helpon ja näyttävän myös verkossa.

Verkkopalvelusta voi varata itselleen ja seurueelleen sopivat neuvottelutilat ja tarjoilut muutamalla klikkauksella.

Asiakkuudessa mukana

Teemu

Web developer

Christa

Projektijohtaja

Aiheeseen liittyvää

Asetimme itsellemme selkeän tavoitteen vuodelle 2023. Haluamme tarjota nettisivujen uusijalle parhaan asiakaskokemuksen.
Muutama viikko vuotta 2022 jäljellä, joten vilkaisu taustapeiliin, mitä tehtiin tai opittiin ja sitten katse kohti uutta!

Oddyn muut toteutukset

Verkkosivut ja verkkokauppa

Verkkosivut ja myyntiportaali

Verkkosivut ja sijoittajaviestintä

Verkkosivut, laajat tietosivut sekä päivärahalaskuri

Verkkosivut ja varauspalvelu

Verkkokauppa ja itsepalvelu kehonkoostumusmittaus

Verkkosivut ja yhteismetsäportaali

Verkkosivut

Verkkosivut ja varauspalvelu

Verkkosivuja tai verkkokauppaa vailla?

Ota yhteyttä