Case

The Helsinger

Asiakkaan lyhyt kuvaus

Helsingin ydinkeskustaan avattiin uudenlainen kohtaamispaikka. The Helsinger tarjosi erittäin korkealaatuiset puitteet tapaamisille sekä huippuluokan tarjoilut.

Verkkopalvelusta haluttiin tehdä visuaalisesti näyttävä ja käytettävyydeltään helppo. Ei vaikeaa kirjautumista eikä luottokorttien syöttöä.

Verkkopalvelun ilme suunniteltiin vastaamaan konseptin visuualista ilmettä. Käyttöliittymä toimi niin tietokoneella kuin mobiilissakin. Varattavien tilojen saatavuus sekä valittavat tarjoilut haetiin rajapinnan kautta Asion taustajärjestelmästä.

Valmis toteutus

Neuvottelutilat ja tarjoilut helposti ja tyylikkäästi netistä – The Helsinger!

Kanresta halusi tehdä uudesta kohtaamisia tarjoavasta konseptistaan helpon ja näyttävän myös verkossa.

Verkkopalvelusta pystyi varaamaan itselleen ja seurueelleen sopivat neuvottelutilat ja tarjoilut muutamalla klikkauksella.

Palvelukokonaisuus jouduttiin valitettavasti sulkemaan koronan seurauksena.

Asiakkuudessa mukana

toteutuksiamme

Digivinkit

Ota yhteyttä