Yrityksellä oli liikeidea. Pääsimme tekemiseen mukaan heti alusta. Suunnittelimme yhdessä asiakkaan kanssa visuaalisen ilmeen, verkkopalvelun, verkko-ostamisen sekä mittaustiedon hyödyntämisen.
Asiakas asetti meille tavoitteeksi mahdollisimman helpon asiakaspolun toteutuksen. Palvelu löytyy Googlesta, mittauksen ostaminen on helppoa sekä mittaukseen meneminen tapahtuu vaivattomasti.
Ensimmäistä palaverista valmiiseen verkkokauppaan kului 120 päivää. Yritys pääsi avaamaan ensimmäiset mittauspisteet ja hankkimaan asiakkaita. Nyt 8 kk myöhemmin mittauspisteitä on jo 10 kappaletta.
Kehonkoostumusmittaus ilman ajanvarausta – Bodymaja!
Verkkosivut, verkkokauppa ja integraatio Inbody-pilvipalveluun.
Yrityksen tavoite on parantaa suomalaisten hyvinvointia. Muutos alkaa tosiasioiden tunnistamisesta. Tässä tapauksessa kehonkoostumusmittauksesta.
Ihminen ostaa itselleen verkkokaupasta tyypillisesti sarjan mittauksia. Ensimmäinen mittaus antaa lähtötilanteen sekä ohjeita ja vinkkejä miten omaa hyvinvointiaan voi parantaa.
Oma Bodyssa tarkasteltavat selkeät mittaustulokset ja analyysit erottavat palvelun kaikista muista kilpailijoista.
Yrityksen kotisivujen hinta on useammasta muuttujasta rakentuva kokonaisuus....
Toimiva prosessi laskee verkkosivujen toteutuksen kustannusta. Törmasimme mielenkiintoiseen...
Kotisivut yritykselle: Miksi jokaisen yrityksen tulisi panostaa verkkoläsnäoloon...
Opas verkkosivujen uusijalle Tässä tiivis paketti verkkosivujen uusijalle....
Verkkosivutrendit 2024 Verkkosivutrendit 2024 esittelee pinnalla olevat aiheet...
Verkkosivut – yrityksen digitaalinen koti. Nykyään yritysten läsnäolo verkossa...
Yhteydenpitotavalla on väliä Järjestelmä vai yhteyshenkilö? Mikä on...
Verkkosivut ja Google-mainonta: Tehokas yhdistelmä yrityksen markkinoinnissa Verkkosivut...
Verkkosivujen tavoite: Mitä jokaisen yrityksen pitäisi tietää? Verkkosivujen...
Verkkosivujen jatkokehitys palveluna Verkkosivujen jatkokehitys palveluna pidentää minkä...