Digivinkit
Digivinkit - digiä selkokielellä
Oddyn digivinkit kokoavat yhteen tietoa, miten voit tehdä liiketoimintaa verkossa.
Tuotamme artikkeleita nettisivuista, verkkoanalytiikasta, verkkokaupoista, teknologioista ja digitaalisen asiakaspalvelun ratkaisuista.
Luvassa on näkemystä, kokemusta ja rohkeaa pohdintaa. Artikkelit kirjoitetaan selkokielellä, vankalla kokemuksella, mutta kevyellä otteella.
Lue, hyödy ja koukutu!
Vinkkien aiheita

2FA – 2 vaiheinen tunnistautuminen
2 vaiheinen tunnistautuminen 2FA eli kaksi vaiheinen tunnistautuminen on erittäin suositeltavaa yrityksen verkkosivuissa. Yrityksen verkkosivuille murtaudutaan mitä hienostuneemmilla tavoilla, mutta edelleen yleisimpiä tapoja on käyttäjän

A-Kassa verkkosivu-uudistus – referenssi
A-Kassa verkkosivu-uudistus Yhteistyö Oddyn kanssa oli helppoa ja selkeää aina projektin tarjousvaiheesta sivuston julkaisemiseen ja julkaisun jälkeiseen viimeistelyyn asti. Asiat käytiin projektin alussa tarpeeksi syvällisesti

Uudet nettisivut – paras asiakaskokemus
Asetimme itsellemme selkeän tavoitteen vuodelle 2023. Haluamme tarjota nettisivujen uusijalle parhaan asiakaskokemuksen.

Oddy Tech ja vuosi 2022
Muutama viikko vuotta 2022 jäljellä, joten vilkaisu taustapeiliin, mitä tehtiin tai opittiin ja sitten katse kohti uutta!

Autonvuokrauksen verkkokauppa
Uusi verkkokauppa vuokrausliiketoimintaan. Vuokrausta harjoittava yritys irtautuu vanhasta järjestelmästä ja avaa täysin uuden verkkokaupan.

Paljonko yrityksen uudet verkkosivut maksaa?
Paljonko yrityksen uudet verkkosivut maksaa? Mitkä asiat vaikuttavat sivujen hintaan ja mistä ominaisuuksista olet halukas maksamaan?

Verkkosivu-uudistuksen muistilista 2023
Verkkosivu-uudistuksen muistilista 2023. Näin varmistat, että yrityksenne uudet verkkosivut ovat loistavat nyt ja tulevaisuudessa.

SEO-hakukoneoptimointi
SEO-hakukoneoptimointi pähkinänkuoressa. Mistä SEO-hakukoneoptimointi muodostuu sekä miten ja miksi sitä tehdään?

ICT-toimijan uudet verkkosivut
ICT-toimija halusi selkiyttää sivustoaan ja palvelutarjontaansa. Lisäksi yhteydenottamisen kynnystä madallettiin merkittävästi.