Digivinkit

Uusi palvelumalli saa kehuja

Uusi palvelumalli saa kehuja 

 

Uusi palvelumalli saa kehuja. Suuri kiitos palautteesta ja hienoa, että olemme pystyneet luomaan uudenlaisen mallin, jota asiakkaat todella arvostavat.

 

Mikä on uusi palvelumalli?

 

 Tunnistimme yhdessä asiakkaidemme kanssa selkeän kipukohdan nettisivuihin ja verkkokauppoihin liittyen. Muutimme tarjoamiamme ratkaisuja radikaalisti loppuvuodesta 2021. Siirryimme palvelumalliin.

 

Nettisivut ja verkkokaupat on totuttu uusimaan projektina. Sivuston julkaisun jälkeen asiakkaat jäävät kuitenkin täysin yksin. Sivuja tai kauppaa ei kehitetä eikä muutenkaan parannella. Palvelu jämähtää julkaisuhetkeen.

 

Tästä syystä tarjoamme nettisivut ja verkkokaupat yrityksille palveluna. Palvelun uusimisen jälkeen jatkamme asiakkaan kanssa yhteistyötä, jonka puitteissa jatkokehitämme sivuja tai kauppaa joka kuukausi. 

Nettisivut palveluna Verkkokauppa palveluna

Asiakaspalautetta

 

Olemme voittaneet useita tarjouskilpailuja uudella palvelumallilla. Asiakkaat näkevät ja kokevat, että meidän kanssa tekeminen tulee jatkumaan, eivätkä he jää palvelunsa kanssa yksin. 

Tämä palvelumalli on juuri sellainen, jota olemme kaivanneet! Ideoimme yhdessä mitä parannellaan seuraavaksi ja Oddy Tech hoitaa hommat.

Bodymaja Oy / Aapo Hirvensalo

Palvelumalli takaa jatkuvan parantelun

 

Nettisivut tai verkkokauppa ei ole koskaan valmis. Siksi palvelumallimme sisältää jatkuvaa palvelun parantelua.

 

Jatkokehityksen tavoitteena on parantaa palvelun löydettävyyttä Googlessa, lisätä loppukäyttäjien asiakastyytyväisyyttä ja tietenkin saada lisää yhteydenottoja ja kauppaa yritykselle.

Mitä palvelumalli sisältää

 

Palvelumallissa jatkokehitämme ja parantelemme palvelua kokonaisvaltaisesti.

 

Tässä esimerkkejä mistä palvelun sisältö käytännössä koostuu:

 

  • Uuden sisällön vieminen nettisivuille
  • Mahdollisten virheiden korjaaminen
  • Latautumisnopeuden parantaminen
  • Tekniset parannukset Googlea ajatellen (SEO)
  • Palvelimen kapasiteetin nostaminen kävijämäärän kasvaessa
  • Palvelun tietoturväpäivitykset
  • Uusien kuvien pakkaaminen tehokkaampaan formaattiin
  • Sivuston parantaminen analytiikan pohjalta
  • Käytettävyyden parantaminen
  • Konversioden parantaminen

 

Palvelun laajuus suunnitellaan asiakkaan kanssa yhdessä vastaamaan heidän tarpeitaan.

 

Nettisivut palveluna ja Verkkokauppa palveluna tarjoaa yritykselle vaivattoman tavan varmistaa omien palveluiden jatkuva parantuminen!

Taisit kiinnostua;) Varaa tästä aika, niin jutellaan lisää

Digivinkit

Verkkosivujen toteuttaja 2025

Verkkosivujen toteuttaja 2025 on todellinen monitaituri. Tähän vinkkiin on koottu osa-alueet, joita...

Lue digivinkki »

OPAS: Verkkokaupan perustaminen

Verkkokaupan perustaminen on yritykselle aina laaja kokonaisuus. Verkkokaupan suunnitteluun kannattaa käyttää aikaa...

Lue digivinkki »

Verkkosivujen tavoite

Verkkosivujen tavoite: Mitä jokaisen yrityksen pitäisi tietää? Verkkosivujen tavoite. Verkkosivut ovat tärkeä...

Lue digivinkki »

Hyvä digikumppani

Hyvä digikumppani – Oddy Hyvä digikumppani kuuntelee asiakkaan tarpeen, tavittaessa haastaa ja...

Lue digivinkki »

Suomen paras verkkosivukumppani

Suomen paras verkkosivukumppani Suomen paras verkkosivukumppani – Oddy Tech. Asetimme itselle selkeän...

Lue digivinkki »

Verkkosivut ja Google mainonta

Verkkosivut ja Google-mainonta: Tehokas yhdistelmä yrityksen markkinoinnissa Verkkosivut ja Google-mainonta ovat kaksi...

Lue digivinkki »

Ota yhteyttä