Case

Bodymaja

Asiakkaan lyhyt kuvaus

Yrityksellä oli liikeidea. Pääsimme tekemiseen mukaan heti alusta. Suunnittelimme yhdessä asiakkaan kanssa visuaalisen ilmeen, verkkopalvelun, verkko-ostamisen sekä mittaustiedon hyödyntämisen.

Asiakas asetti meille tavoitteeksi mahdollisimman helpon asiakaspolun toteutuksen. Palvelu löytyy Googlesta, mittauksen ostaminen on helppoa sekä mittaukseen meneminen tapahtuu vaivattomasti.

Ensimmäistä palaverista valmiiseen verkkokauppaan kului 120 päivää. Yritys pääsi avaamaan ensimmäiset mittauspisteet ja hankkimaan asiakkaita. Nyt 8 kk myöhemmin mittauspisteitä on jo 10 kappaletta.

bodymaja-logo-oddy-tech

Valmis toteutus

Kehonkoostumusmittaus ilman ajanvarausta – Bodymaja!

Verkkosivut, verkkokauppa ja integraatio Inbody-pilvipalveluun.

Yrityksen tavoite on parantaa suomalaisten hyvinvointia. Muutos alkaa tosiasioiden tunnistamisesta. Tässä tapauksessa kehonkoostumusmittauksesta.

Ihminen ostaa itselleen verkkokaupasta tyypillisesti sarjan mittauksia. Ensimmäinen mittaus antaa lähtötilanteen sekä ohjeita ja vinkkejä miten omaa hyvinvointiaan voi parantaa.

Oma Bodyssa tarkasteltavat selkeät mittaustulokset ja analyysit erottavat palvelun kaikista muista kilpailijoista.

Asiakkuudessa mukana

toteutuksiamme

Lue Digivinkit

Jutellaan lisää!

Ota yhteyttä