Uusi palvelumalli saa kehuja
Uusi palvelumalli saa kehuja. Suuri kiitos palautteesta ja hienoa, että olemme pystyneet luomaan uudenlaisen mallin, jota asiakkaat todella arvostavat.
Mikä on uusi palvelumalli?
Tunnistimme yhdessä asiakkaidemme kanssa selkeän kipukohdan nettisivuihin ja verkkokauppoihin liittyen. Muutimme tarjoamiamme ratkaisuja radikaalisti loppuvuodesta 2021. Siirryimme palvelumalliin.
Nettisivut ja verkkokaupat on totuttu uusimaan projektina. Sivuston julkaisun jälkeen asiakkaat jäävät kuitenkin täysin yksin. Sivuja tai kauppaa ei kehitetä eikä muutenkaan parannella. Palvelu jämähtää julkaisuhetkeen.
Tästä syystä tarjoamme nettisivut ja verkkokaupat yrityksille palveluna. Palvelun uusimisen jälkeen jatkamme asiakkaan kanssa yhteistyötä, jonka puitteissa jatkokehitämme sivuja tai kauppaa joka kuukausi.
Asiakaspalautetta
Olemme voittaneet useita tarjouskilpailuja uudella palvelumallilla. Asiakkaat näkevät ja kokevat, että meidän kanssa tekeminen tulee jatkumaan, eivätkä he jää palvelunsa kanssa yksin.
Tämä palvelumalli on juuri sellainen, jota olemme kaivanneet! Ideoimme yhdessä mitä parannellaan seuraavaksi ja Oddy Tech hoitaa hommat.
Bodymaja Oy / Aapo Hirvensalo
Palvelumalli takaa jatkuvan parantelun
Nettisivut tai verkkokauppa ei ole koskaan valmis. Siksi palvelumallimme sisältää jatkuvaa palvelun parantelua.
Jatkokehityksen tavoitteena on parantaa palvelun löydettävyyttä Googlessa, lisätä loppukäyttäjien asiakastyytyväisyyttä ja tietenkin saada lisää yhteydenottoja ja kauppaa yritykselle.
Mitä palvelumalli sisältää
Palvelumallissa jatkokehitämme ja parantelemme palvelua kokonaisvaltaisesti.
Tässä esimerkkejä mistä palvelun sisältö käytännössä koostuu:
- Uuden sisällön vieminen nettisivuille
- Mahdollisten virheiden korjaaminen
- Latautumisnopeuden parantaminen
- Tekniset parannukset Googlea ajatellen (SEO)
- Palvelimen kapasiteetin nostaminen kävijämäärän kasvaessa
- Palvelun tietoturväpäivitykset
- Uusien kuvien pakkaaminen tehokkaampaan formaattiin
- Sivuston parantaminen analytiikan pohjalta
- Käytettävyyden parantaminen
- Konversioden parantaminen
Palvelun laajuus suunnitellaan asiakkaan kanssa yhdessä vastaamaan heidän tarpeitaan.
Nettisivut palveluna ja Verkkokauppa palveluna tarjoaa yritykselle vaivattoman tavan varmistaa omien palveluiden jatkuva parantuminen!