Luksusmatkailun verkkokauppa
Luksusmatkailun verkkokauppa pistetään uusiksi. Luksusmatkoja ympäri maailmaa myyvä yritys lähestyi meitä ja kertoi tarpeestaan uusia verkkokauppa. Vanha verkkokauppa tökkii ja asiakaskokemus jää heikoksi. Nyt oli oikea hetki pistää asiat uusiksi!
Matkailuliiketoiminnan haasteita
Moni suurikin matkailutoimialalla toimiva yritys on täysin riippuvainen toimialalla käytettävistä järjestelmistä. Taustajärjestelmät ovat massiivisia ja niihin muutosten tekeminen Suomalaisen asiakkaan toiveista jää usein haaveeksi. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja.
Miten haastetta lähdettin purkamaan?
Ensimmäisenä kävimme asiakkaan kanssa läpi nykyisen varausprosessin. Mikä siinä on hyvää ja mikä ehdottomasti vaatii parantelua tai uudistusta?
Myytävä palvelu on luksusmatka. Pelkästään hintataso rajaa asiakaskuntaa melkoisesti. Samalla luksusmatkalle lähtevä asiakas ei halua keskinkertaista ostokokemusta. Siinäpä pähkinä.
Ensimmäisenä lähdimme perehtymään taustajärjestelmiin. Mitä rajapintakuvauksista selviää? Mitä vaihtoehtoja meillä on hakea asiakkaan kritteereiden mukaisia matkoja ulkoisista järjestelmistä? Miten voimme lyhentää ostopolkua itse verkkokaupan päässä?
Ratkaisu ongelmaan
Toteutamme asiakkaan tarpeisiin vastaavan ratkaisun avoimen lähdekoodin työkaluilla, WordPress + WooCommerce + rajapintakoodaus.
Loppuasiakas haluaa saada houkuttelevan, helpon ja positiivisen alun matkalleen jo ostovaiheessa.
Pystyttekö te rakentamaan meille verkkokaupan, jonka tuotteet haetaan useammasta ulkoisesta järjestelmästä? Pääsemme helpottamaan ja selkiyttämään ostotapahtumaa merkittävästi omassa verkkokaupassamme.
Luksusmatkanjärjestäjä / Toimitusjohtaja
Minkä palvelun asiakas valitsi?
Nykyiset verkkosivut halutaan uusia. Vanhat eivät enää palvele tarvetta.
Uuden verkkokaupan rakentaminen, avaaminen ja jatkokehitys.
Nykyiset verkkosivut ovat ihan ok, mutta jonkun pitäisi ottaa ne hoitaakseen ja parannella niitä.
Jukka Leino