Jätehuolto helpoksi verkkokaupalla
Jätehuolto tullaan tekemään helpoksi verkkokaupalla ja digitaalisilla palveluilla. Perinteisesti roska-astiat tyhjennetään sovitulla syksillä, olipa astiat tyhjiä tai täysiä. Montako kertaa tyhjennys on turha?
Jätehuoltosopimus
Kuluttajan ensisijainen tavoite on, että omakotitalon tai talonyhtiön pihalla on sopivat roska-astiat ja ne tyhjennetään järkevin väliajoin. Perinteisesti kuluttaja surffailee netissä, etsii omalle asuinalueelleen jätehuoltoa tarjoavia yrityksiä. Asiakas jättää tarjouspyynnön ja jää odottamaan vastauksia.
Missä on kipupiste?
Perinteisessä mallissa asiakkaan on vaikea vertailla tarjottavia palveluita sekä hintoja. Lisäksi sopimuksen tekeminen vaatii useampia sähköposteja ja sopimista maksun suorittamisesta.
Ratkaisu ongelmaan
Toteutamme asiakkaan tarpeisiin vastaavan ratkaisun avoimen lähdekoodin työkaluilla, WordPress + WooCommerce + räätälöity koodi. Lopputuloksena ASIAKAS omistaa kyseisen ratkaisun.
Hyödyt loppuasiakkaalle
Kuluttaja voi täyttää tarvelaskuriin kotitaloutensa tai asunto-osakeyhtiön henkilömäärät ja halukkuuden lajitella jätettä. Laskuri tarjoaa asiakkaan tarvettaa vastaavaa palvelua.
- Omakotiasuja voi ostaa palvelun suoraan verkkokaupasta
- Asiakas voi valita palvelun, jossa jäteastiassa on sensorit, jotka välittävät tiedon astian tyhjennystarpeesta huoltoyhtiölle
- Toinen vaihtoehto on tilata tyhjennys tarpeen mukaan applikaatiolla
Lopputuloksena jäteastioita tyhjennetään juuri silloin, kun se on tarpeellista. Jäteautot eivät ajele turhaan tyhjentämään vaillinaisia asioita ja asiakas ei maksa turhasta.
Minkä palvelun asiakas valitsi?
Jukka Leino