Mitä asiakkaamme kertovat meistä – asiakaspalautteet ja suosittelut
Oddylla tärkein onnistumisesta kertova mittari on asiakkaidemme kokema arvo. Siksi keräämme ja julkaisemme palautteet läpinäkyvästi Trustmaryssa. Sivulle on koottu aitoja asiakaskokemuksia, jotka kertovat yhteistyön sujuvuudesta, tuloksista ja tavastamme tehdä työtä. Tähän mennessä saamamme palautteen keskiarvo on 4,88/5 perustuen 43 julkiseen arvioon.
Miksi asiakkaat suosittelevat Oddya?
Asiakaspalautteissa nousee toistuvasti esiin kolme tekijää:
- Kokonaisvaltainen osaaminen. Oddy yhdistää analytiikan, luovuuden, koodin ja digitaalisen markkinoinnin – saman katon alla. Tämä näkyy projektien sujuvuutena ja siinä, että tavoitteet kytketään mitattaviin tuloksiin alusta lähtien.
- Yhteistyön helppous. Palautteen perusteella meidät koetaan helposti lähestyttäväksi ja ratkaisukeskeiseksi kumppaniksi, joka pitää langat käsissä mutta kommunikoi selkeästi projektin jokaisessa vaiheessa.
- Tulos edellä -ajattelu. Asiakkaat arvostavat sitä, että ideointi, design ja kehitys viedään maaliin liiketoimintavaikutus edellä – ei pelkkää nättiä pintaa, vaan mitattavaa kasvua.